Punt d’informació

Espai personalitzat amb l’objectiu de posar a disposició de les famílies i/o professionals tot un seguit d’informacions i assessorament per millorar el coneixement sobre les necessitats de les persones amb TEA i en conseqüència com donar resposta.

Podeu trobar el Punt d’Informació del Baix Llobregat a:

Edifici de l’Area,
Avinguda de Barcelona 41,
08970 Sant Joan Despí

Horari: Dijous de 15 a 19 hores, prèvia concertació de visita a aprenem.atencio@gmail.com.

Servei universal i gratuit.

Amb el suport de logo de l’ajuntamentde sant Joan Despi
logo-vector-ajuntament-de-sant-joan-despi

punt-informacio

Baix Llobregat

II Edició de TEA i AdolescenciaFormació dirigida a famílies amb fills/es amb TEA a partir de 12 anys, estructurada en 5 sessions que envolten aquesta etapa: Canvis en l'adolescència; sexualitat i relacions efectives; itineraris educatius postobligatoris; l'autodeterminació de la persona amb TEA i qüestions relacionades amb patrimoni protegit, incapacitació i tutela.
Veure informació al pdf.
27 d'Octubre, 3,10, 17 i 24 de Novembre
Gestió de Conductes
Quan i perquè poden sorgir conductes disruptives? Donarem resposta a la funcionalitat d'aquestes i aprendrem diferents estratègies i pautes per saber gestionar-les.

29 de juny

Girona

Opcions educatives i drets escolars
Coneixerem quins drets poden exercir les families i quines opcions educatives hi ha al llarg de l'etapa d'escolarització.

13 de juny

Per concertar una entrevista contacta amb nosaltres a aprenem.atencio@gmail.com