Fes un donatiu

REPTES OBERTS

En aquests moment tenim les següents campanyes de microdonatius:

aprenem-objectiu

Dinners that Matter

Aprenem i Dinners That Matter han unit esforços per donar més veu a una realitat com el Trastorn de l’Espectre Autisme (TEA), encara un gran desconegut, i fer de la nit del 28 de setembre una nit especial de solidaritat que ajudi a donar a conèixer l’autisme a la societat.

Ja saps com funciona Dinners That Matter? Tots els restaurants participants aquest vespre, sense tu pagar mesdonen un 25% de la seva caixa a un projecte local definit previament.

Ser solidari pot ser fàcil i divertit. Reserva i surt a sopar amb nosaltres !!

roadtolondon

Road to London 2017

El nostre soci, l’Albert Navarro, mestre d’Educació Física, maratonià (17), triatleta i pare de’n Pau i en Jaume, emprèn un nou repte solidari per garantir la pràctica de l’esport inclusiu dels nens d’Aprenem.
Per a més informació: web.

REPTES TANCATS

road-to-berlin

Road to Berlin

Hola a tots. Em dic Albert Navarro. Sóc mestre d´Educació Física, maratonià (17), triatleta i pare de dos nens preciosos: en Pau i en Jaume.
He decidit partir a la Marató de Berlin pels meus fills i per tot els nens amb autisme, amb els fons recaptats promourem la pràtica d’esport inclusiu per a infants i joves amb autisme a través d’Aprenem. Pots seguir el meu projecte en aquesta web.

corre-tea

Corre-TEA a Barcelona

El May pare del Noel diagnosticat amb TEA i el Sergio tiet del Hugo i la Lucia, tots dos, en diferent grau d’autisme, han decidit córrer a la Marató de Barcelona per ells, pels seu fill i nebots i per tots els infants que tenen autisme i ajudar a l’Associació Aprenem perquè els nens i nenes amb autisme puguin fer activitats esportives inclusives el curs vinent.
Pots seguir els progressos del Sergio y el May al Facebook de CorreTEA Barcelona a la seva pàgina del Facebook.

albert-navarro

Road to Boston

Aquest any cap a Boston!!!! L’Albert Navarro ha decidit tornar a fer una Marató Solidaria pels nens i nenes amb autisme d’Aprenem. Aquest any anirà a Boston el 21 d’abril i correrà la Marató de Boston perquè els nens i nenes amb autisme puguin fer activitats esportives inclusives el curs vinent.
Més info aquí.

road-to-chicago

Road to Chicago

Els nens amb autisme tenen unes dificultats en la comunicació i en les relacions socials que els poden provocar problemes a l´hora de relacionar-se amb els altres nens. L´esport és una eina molt forta per permetre que els nens de diferents característiques i dificultats puguin jugar plegats facilitant el seu desenvolupament motriu i com a persones. Més info aquí.

teamer
logo-teaming

Fer-te teamer d’Aprenem donant 1€ al mes que es descompte automàticament del teu compte.

Fer-te teamer es molt fàcil!! Nomes has d’accedir a https://www.teaming.net/associacioaprenem i seguir les indicacions.

office-620822_1280

Pots fer els teus donatius per transferència al compte:
ES55 2100 1104 1102 0017 8135

Aprenem està acollida a la llei 49/2002 pel que totes les teves aportacions donen dret a desgravació. Si voleu sol·licitar un certificat d’acreditació de la donació podeu contactar amb  aprenem.gestio@gmail.com

+ REPTES SOLIDARIS

REPTES OBERTS

En aquests moment tenim les següents campanyes de microdonatius:

aprenem-objectiu

Dinners that Matter

Ser solidari pot ser fàcil i divertit. Reserva i surt a sopar amb nosaltres !!

roadtolondon

Road to London 2017

Per a més informació: web.

REPTES TANCATS

road-to-berlin

Road to Berlin

corre-tea